15 Eylül 2011 Perşembe

(: (: French :) :)

Yeni bir frenchle  karşınızdayım .Sanırım bir müddet oje sürmeye vaktim olmayacak malum okullar açılıyo :(
Tırnaklarımı biraz kısaltmak zorunda kaldım :( Önce yapılmış halini gösteriyorum:)

Şimdi yapılışa geçelim.İsteyen bu bantları kullanarak yapabilir .Başlarda bende bantla yapıyordum ama bu yapımda bantı tercih etmedim :)
                  Tırnak uçlarına Flormar Supermatte  M103 numaralı ojesini sürdüm .
                Kuruduktan sonra Flormar SuperShıne  20 numaralı ojesini 2 kat sürdüm
Daha sonra aklıma yeni aldığım nazar boncuklu süsler geldi ve onlardan yapıştırdım aslında hepsine yapıştırcaktım ama biraz büyük olduğu için hoş durmadı gibi geldi bende 2 parmağıma yapıştırdım
 Süslerin daha kalıcı olması için Flormar SuperShıne  01 numaralı ojesini sürdüm.

                                                 (: (: Umarım beğenmişsinizdir :) :)

~Melis~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder