24 Ağustos 2011 Çarşamba

Karpuuz :)

Merhaba ben Ece.Öncelikle söylemeliyim ki bu postu eklemek için daha yeni sürdüğüm ojelerimi silip bunu denedim. İlk denemem, hatalarım olabilir mazur görün. :) Şimdi size aşama aşama ne yaptığımı anlatacağım. :) 



Bunu bir sitede görmüştüm bende deneyeyim nasıl olacak dedim. Ben bu fotoğraftakini beğenmedim pek, Ana renl pembe yerine kırmızımsı olsaydı daha hoş olurdu. Bende kırmızımsı bir renkle yaptım. İlk önce bitmiş halini atacağım sonra merak edenler için nasıl yapıldığını yazıyor. :)




Buda benim yaptığım. :) Umarım beğenmiş sinizdir. İlk denemem olduğu için yamuk olabilir biraz. :) Tırnağımın yanındaki etler için gerçekten özür dilerim. Bu aralar elimi ağzımdan çekemiyorum. :(
Şimdide merak edenler için nasıl yaptığımı aşama aşama göstermek istiyorum. :)


Flormarın Nail Care koleksiyonunda Kalsiyum Jeli. Gerçekten tırnaktayken kırılmayı önlüyor. 2 günde bir silip yenilemeniz gerekiyor. Üzerine normal renkli ojeyi sürerek kullanabiliyorsunuz.
 
AlixAvien 156 bu. İki sürüşte falan renk geldi. Gayet hızlı kuruyor güzel bir oje. Zaten AlixAvien serisini hep sevmişimdir. :) Ana renk olarak bunu sürüyoruz ilk olarak.

Flormar Super Neon dan N007. Tırnağın ucuna şerit olarak çekin. Kuruması cidden uzun sürüyor. Ben artık kafayı yeme aşamasına gelmiştim beklerken. İki katta rengi vermeye başlıyor. Benim tırnağım da üç kat vardı.

Flormar 424. Yeşil şeridi çektikten sonra çok ince bir şerit olarak yanına çekin bundan. Ben kürdanla yaptım. Çok çok sevdiğim bir oje , tavsiye ederim. :)

She 2.Ve karpuz çekirdeklerini andırması için küçük küçük noktaları eklemeyi unutmayın. Belirli aralıklarla yaparsanız daha düzenli görünecektir. Karpuz desenleriniz oluşmuş olacak her adımı uyguladığınızda güzel görünecektir. :) Daha kalıcı olması için son olarak cilayı da sürün. Ben Pastelinkini kullanıyorum en çabuk kuruyan o sanırım. :)
Umarım sevmişsinizdir.
-Ece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder