26 Ağustos 2011 Cuma

Turuncu Turuncu Turuncu

                          İşte yine bileklikle uygun bir manikürle karşınızdayım :):)

  Bu nazar boncuklu portakal rengi bilekliği cunda adasından almıştım çok severek kullanırım…
                                  
      Bugünde bilekliğime uysun diye flormar neon serisinden 11 numarayı sürdüm

                                               

Zaten neon serisinin çoğu ojesine bayılırım özellikle bu renk bana apayrı bir enerji veriyor :)
Son olarak size küçük bir tavsiye nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama neonları sürmeden önce bir kat beyaz sürülmesi gerektiği yazıyordu bende denedim gerçekten rengi değişiyor.
Fark ettiniz mi bilmem ama yüzük parmağım haricinde diğer parmaklarıma sürmeden önce beyaz sürdüm daha açık ve fosforlu bir ton yakalarken yüzük parmağımdaki daha koyu oldu.
              
                                                        ~Bus~



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder